5 ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΣΝΑΚ ΠΛΟΥΣΙΑ ΣΕ ΠΡΩΤΕΪΝΗ ΠΟΥ ΚΟΒΟΥΝ ΤΙΣ ΛΙΓΟΥΡΕΣ

Οι απαιτητικοί ρυθμοί της καθημερινότητας επιβάλλουν ένα σωστό και υγιεινό ημερήσιο διατροφικό πρόγραμμα, το οποίο θα γεμίσει τον οργανισμό με ενέργεια, ώστε να μπορέσεις να ανταπεξέλθεις σε όλες τις υποχρεώσεις, χωρίς να πεινάς διαρκώς.

Τα σνακ αποτελούν σημαντικό κομμάτι αυτού του προγράμματος και ιδιαίτερα αυτά που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, καθώς το συγκεκριμένο συστατικό επιβραδύνει την πέψη και καθυστερεί την απελευθέρωση σακχάρων στο αίμα, με αποτέλεσμα να έχεις σταθερή ροή ενέργειας για όσο τη χρειάζεσαι και να μειώνεται η πιθανότητα αύξησης βάρους, επειδή «κόβει» τις λιγούρες. Δοκίμασε:

1. Μήλο με φυστικοβούτυρο

Το φυστικοβούτυρο είναι νόστιμο, πολύ θρεπτικό και υγιεινό. Συνδύασε το με κόκκινο μήλο για να «σπάσεις» την αλμυρή του γεύση. Θυμήσου ότι 2 κουταλιές της σούπας φυστικοβούτυρο προσφέρουν 8 γραμμάρια πρωτεΐνης.

2. Cottage cheese (Τυρί κότατζ)

Δίνει πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, όπως η βιταμίνη Α και η βιταμίνη D. Μόλις μισό φλιτζάνι τυρί κότατζ, παρέχει περίπου 13 γραμμάρια πρωτεΐνης. Μπορείς να προσθέσεις berries και λίγους ανάλατους ξηρούς καρπούς για να κάνεις το σνακ σου crunchy.

3. Ξηροί καρποί

Είναι ιδανικό σνακ για όλες τις ώρες, γιατί μπορείς να το έχεις μαζί σου στην τσάντα και να το καταναλώσεις οποιαδήποτε στιγμή, ακόμα και στο δρόμο. Η περιεκτικότητα των ξηρών καρπών σε πρωτεΐνες ποικίλλει. ¼ του φλιτζανιού αμύγδαλα, δίνει περίπου 7 γραμμάρια πρωτεϊνών. Μην ξεχνάς ότι οι ξηροί καρποί παρέχουν επίσης φυτικές ίνες και καλά λιπαρά, που είναι απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού. Προτίμησε τους ανάλατους.

4. Βραστά αυγά

Τι πιο απλό από το να βράσεις μια καρτέλα αυγών στην αρχή της εβδομάδας και να τα έχεις σε ένα τάπερ στο ψυγείο. Είναι καλό να καταναλώνεις κάθε μέρα από ένα, το οποίο θα σου δώσει 6 γραμμάρια πρωτεΐνης. Για έξτρα γεύση, βάλε λίγη πάπρικα ή πιπέρι.

Holmes Place | γιαούρτι

5.  Στραγγιστό γιαούρτι

Είναι ιδιαίτερα λαχταριστό όταν το συνδυάσεις με ανάλατους ξηρούς καρπούς. Δίνει 12-20 γραμμάρια πρωτεϊνών ανά μερίδα. Ωστόσο, μια πιο ευφάνταστη εκδοχή του είναι αυτή με ένα κουταλάκι του γλυκού ελαιόλαδορόδι και λίγο ψιλοκομμένο μαϊντανό.

Σε συνεργασία με την

Ειρήνη Διαμαντακίδου

Beauty Editor MarieClaire.Gr

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *