ΤΡΕΞΙΜΟ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΗ ΚΟΙΛΙΑ: ΠΩΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ

Το τρέξιμο είναι η πιο κλασική άσκηση για όλους τους αθλούμενους, καθώς δεν απαιτεί κάτι περισσότερο από διάθεση για προπόνηση. Εφόσον συνδυαστεί και με συγκεκριμένο επίπεδο έντασης, μπορεί να έχει ιδανικά αποτελέσματα στο σώμα σου και κυρίως τους κοιλιακούς σου.

Όταν τρέχεις με σωστή στάση σώματος και διατηρείς το σύνολο του πυρήνα σου σφιχτό και σταθερό, οι κοιλιακοί υποχρεώνονται να εκτελέσουν δυο σημαντικά έργα:

α) να κάψουν ακόμη περισσότερο λίπος και

β) να διατηρήσουν μεγαλύτερη ευστάθεια σε κάθε διασκελισμό, προστατεύοντας τη σπονδυλική στήλη και τη λεκάνη από τραυματισμούς.

Μπορείς να ακολουθήσεις τις παρακάτω απλές οδηγίες από τους Trainers των Holmes Place για ιδανικά αποτελέσματα από το τρέξιμο.

  • Sprint

Μια καθημερινή 20λεπτη προπόνηση τρεξίματος με εναλλασσόμενες περιόδους sprint 50 έως 100 μέτρων, ανά 2 έως 3 λεπτά ήπιου διασκελισμού, μπορεί να δημιουργήσει στην εικόνα των κοιλιακών μυών τα ίδια αποτελέσματα με κάθε άλλο πρόγραμμα για six-pack.

Επιλέγοντας μια διαδρομή 5 έως 8 χιλιομέτρων καθημερινά, ξεκίνα να τρέχεις με ρυθμό μαραθωνίου. Στα επόμενα 5 λεπτά τρέξε τα επόμενα 100 μέτρα στο 65-70% της μέγιστης ταχύτητας σου. Μπες ξανά σε έναν βολικό ρυθμό για τα επόμενα 5 λεπτά και τρέξε το επόμενο κατοστάρι στο 75-80% της μέγιστης ταχύτητας σου. Επανάλαβε τον πλήρη κύκλο μέχρι να ολοκληρώσεις το σύνολο της διαδρομής. Θυμήσου να κρατάς τον κορμό όρθιο και σταθερό και τον πυρήνα σφιχτό.

Για ακόμη πιο γρήγορα αποτελέσματα βάλε στη διαδρομή σου μερικές ανηφόρες. Το τρέξιμο σε ανηφόρα καταπονεί λιγότερο τις αρθρώσεις, ενώ παράλληλα η μεγάλη ώθηση που καλείται να δώσει όλο το σώμα σου για να τρέξει υπό κλίση, χτίζει τους κοιλιακούς, δημιουργώντας ένα είδος ροκανισμάτων εν κινήσει.

  • Τρέξιμο σε συνδυασμό με σανίδα

Η μία και μόνη άσκηση που μπορεί να παίξει ρόλο αποθεραπείας μετά το τρέξιμο και ταυτόχρονα να δημιουργήσει με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο ένα καλοσμιλεμένο six-pack είναι οι σανίδες. Βάλε στο καθημερινό τρέξιμό σου τα sprints και τις σανίδες και σε 30 μέρες οι κοιλιακοί σου θα είναι πιο εμφανείς από ποτέ.

 

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *